Bentacera golfwedstrijd met Koreaans tintje

Zaterdag 23 september jongstleden werd een speciale Bentacera golfwedstrijd gehouden. I.p.v. de gebruikelijke strokeplay wedstrijd werd het een gezellige stablefordmiddag. Er waren prachtige prijzen te winnen, de opkomst was dan ook hoog!

Onder een heerlijk najaarszonnetje werd er fanatiek gescoord. Bij de prijsuitreiking bleek dat Pieter Slot deze keer tot winnaar uitgeroepen mocht worden. Hij behaalde in totaal 41 stableford punten, tweede werd Michael Wedema met 40 punten. De derde prijs was een prooi voor Henk Dijk met 36 stableford punten. De longest drive werd nipt gewonnen door Michael Wedema. De neary ging deze middag naar Jack Marcus.

Een ieder die meedeed kende natuurlijk de spelvorm, daar was niets onbekends aan. De verrassing van de dag zat hem in het heerlijk gekookte Koreaanse eten dat na de wedstrijd geserveerd werd. Bij doorkomst op hole 10 konden de deelnemers al de  overheerlijke geuren die over het terras bij golfbar Mulligan zweefden opsnuiven. Boele Bregman en zijn ’team’ hadden overheerlijke gerechtjes gemaakt (pikant en iets minder pikant) waar de deelnemers maar wat graag van aten. Een zekere deelnemer heb ik van nabij minstens 4x zien lopen met een vol bord… Namens ons allen: Boele (en zijn kookteam natuurlijk…!) bedankt en volgend jaar weer??!