Finale rabbitcompetitie 2017

In maart 2017 zijn we weer begonnen met de eerste Rabbitwedstrijd van het seizoen. Wat lijkt dat nog maar kort geleden! De eerste keer hadden we 22 deelnemers. Dat is lang niet slecht. Over deelname hebben we het hele seizoen geen klagen gehad. Veelal zaten we rond de 30 rabbits die maar al te graag onderling de strijd aangingen. Daaruit blijkt dat het voor de beginnende golfer een hele leuke wedstrijd is om aan mee te doen: in praktijk brengen wat men heeft geleerd, aanvullende regel informatie van de mentor en natuurlijk een stuk gezelligheid!

De finale was 4 november. In de laatste flight zaten de 3 spelers die bovenaan stonden. Spanning alom natuurlijk! Maar Ronald Loonstra bleek een dusdanige voorsprong te hebben, dat hij niet meer ingehaald kon worden. Tweede is geworden Bart v.d. Putten en derde werd Bert Zwier. Wij als sponsor hebben genoten van jullie als spelers en van jullie enthousiasme.

Onze dank aan alle spelers en dank aan het bestuur voor het mooie boeket bloemen. Wij wensen iedereen die niet meer mee kan doen met de Rabbits veel golf plezier en succes het komend seizoen (denk eens aan deelname aan de winter- of zomercompetitie? Gewoon doen!). Bij deze nodigen we iedere andere beginnende golfer om de wedstrijdkalender in de gaten te houden. In maart gaan we gewoon weer opnieuw beginnen. We hopen dat jullie dan allemaal weer mee gaan doen. Dank aan iedereen!

Maaike Bouwman en Gerard Kampert
Windfjord (hoofdsponsor van de rabbitcompetitie)