Sponsoren

Golfclub Heidemeer mag zich verheugen op de steun van een flink aantal sponsoren die een ieder op hun eigen wijze de club c.q. de baan ondersteunen. De één sponsort wedstrijden voor beginners of gevorderden, de ander heeft bijgedragen aan een deel van de prachtige baan en weer een ander draagt bij in de vorm van een financiële bijdrage. GC Heidemeer is enorm trots op de hoeveelheid sponsoren en is dankbaar dat zij op welke manier dan ook bijdragen. Een overzicht van de sponsoren van GC Heidemeer:

Sponsor worden van GC Heidemeer?

Uiteraard is het mogelijk om sponsor te worden van GC Heidemeer. Er zijn diverse mogelijkheden om uw bedrijf/instelling optimaal voor het voetlicht te brengen via de website, het clubblad en op de golfbaan zelf. Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Vul dan onderstaand formulier in:

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)