Van de wedstrijdcommissie

Het seizoen is officieel los. De komende maanden staan er een aantal zeer leuke wedstrijden op het programma, waarvan de opzet door de wedstrijdcommissie gewijzigd is om meer leden deel te kunnen laten nemen.

Bentacera Strokeplay / stableford wedstrijd

U kent de Bentacera waarschijnlijk als de wedstrijd waar de betere spelers van de Heidemeer aan deelnemen. U denkt met uw handicap: dat is niets voor mij. De wedstrijdcommissie heeft de opzet zodanig gewijzigd dat een ieder met een handicap lager dan 36 mee kan doen! Er zal in deze serie wedstrijden zowel strokeplay als stableford gespeeld gaan worden in 2 groepen:

• Groep 1: handicap 0 t/m 18.4: strokeplay
  • Groep 2: handicap 18.4 t/m 36: stableford

Het is een 18 holes wedstrijd. De beste 4 uitslagen tellen mee voor de einduitslag. De wedstrijddata zijn 03-06, 15-07, 26-08, 23-09 en de finaledag is op 14-10. Bij elke wedstrijd zijn er na afloop hapjes. Uiteraard zijn er leuke prijzen te winnen, maar zoals het een ‘Heidemeerder’ betaamt is de eer minstens zo belangrijk! Deze serie wedstrijden wordt u van harte aanbevolen door de sponsor Bentacera.

Clubkampioenschappen Foursome Matchplay 2017

U hebt vast wel eens van de Ryder Cup gehoord. In deze prestigieuze matchplay wedstrijd tussen de VS en Europa wordt er op de eerste dagen de ‘foursome’ spelvorm gespeeld. U speelt in een tweetal tegen een ander tweetal een matchplay wedstrijd. Meer informatie over de spelvorm vindt u op www.golf-info.nl/golf/foursome-bij-golf. Ook u hebt nu de kans om dit uitdagende en gezellige format te spelen tijdens de Clubkampioenschappen Foursome op onze eigen club. De clubkampioenschappen worden gehouden op zaterdag 20-05 en zondag 21-05 aanstaande. Er is nog volop ruimte om in te schrijven. U schrijft zichzelf als duo in door in de opmerkingen de speler op te geven waar u mee samen gaat spelen. Uiteraard worden er bij deze wedstrijd leuke prijzen beschikbaar gesteld én u kunt eeuwige roem vergaren via de vermelding van uw naam op de ‘pompeblêd’ bordjes in het clubhuis als u wint! Schrijf u snel in als duo, want vol = vol!