27 april = Koningsdag = Vlaggetjesdag

Maar liefst 45 leden hadden zich ingeschreven voor deze vlaggetjeswedstrijd. Geen wonder, onze sponsoren voor deze dag zorgen al jaren voor een gezellig, feestelijk geheel. In deze strokeplay wedstrijd trok men als vierbal, gewapend met met oranje vlaggetje en een flink aantal slagen, te weten de baan: 70 plus je handicap, ten strijde. Slagen op? Vlag in de grond!

Na pakweg 4 uur, waarin een paar fikse buien voor een extra handicap zorgden, kleurde de baan oranje en voor de laatste flight was het geen verrassing meer te weten wie deze dag het verst gekomen was.

Gerard Jalving deelde de prijzen uit. Deze wedstrijd werd gesponsord door kapsalon Jalving (50 jaar!) en woninginrichting van der Meer. Ook dit jaar had hij voor de winnaars een kistje kunst. Bevattend: een beeldje, symboliek uitbeeldend: verbinding naar hoog niveau, een ontwerp van beeldend kunstenaar Gert-Jan de Geest.

De prijswinnaars die het kistje kunst in ontvangst mochten nemen:
De heren:

• Derde plaats: Rijnier Nanninga (heren) en Anneke v.d. Starre (dames)
  • Tweede plaats: Henk Meibos (heren) en Jos Aarden (dames)
  • Eerste plaats Cor Faber (heren) en Anja Gerritsen – Schuur (dames)

Dank Gerard (de sponsor kapsalon Jalving (50 jaar!) en woninginrichting van der Meer vertegenwoordigend) voor deze prachtige, met zorg uitgekozen prijs! De dag werd besloten met een heerlijke BBQ. Koos en Jannes dank voor de door jullie goed georganiseerde wedstrijd! Ruben en alle meisjes van de Mulligan dank voor het verzorgen van de inwendige mens.

Anja Gerritsen – Schuur