“Beat the Pro” wedstrijd, 21-07-2018

In zonovergoten omstandigheden werd op 21 juli de jaarlijkse “Beat the Pro” wedstrijd gehouden, georganiseerd door onze eigen Pro Tineke van der Wal. Een prachtige, warme dag, met prachtige winnaars! Het uitgangspunt van de wedstrijd is dat de Pro in de eerste flight een score neerzet waartegen de overige deelnemers gaan spelen. De Pro had deze dag een goede ronde en maakte in totaal 70 slagen (level par). Daarmee zette zij een bijzonder scherpe score neer voor de deelnemers.

Na afloop van de wedstrijd werden op het terras driftig de scores uitgerekend, waarbij enkele deelnemers zich een paar slagen vergist hadden, waardoor de wedstrijdcommissie wat langer nodig had om de definitieve winnaars aan te kunnen wijzen.

De uitslagen:

Longest drive: A. Miedema (heren) en Caroline Vink (dames)
Neary hole 5: Caroline Vink
Neary hole 7: Rianne van der Velden – van Woerkum
Straightest drive: Karin Verdonk
Eerste prijs: Karin Kool
Tweede prijs: Arjen Miedema
Derde prijs: Janny de Vries

In totaal deden aan deze wedstrijd 42 personen mee. Het was erg warm, maar de baan lag er prima verzorgd bij! Tineke had prachtige prijzen beschikbaar gesteld en de wedstrijd perfect georganiseerd (het gebakje voorafgaande aan de wedstrijd smaakte heerlijk!)!