Better let as net: rabbitwedstrijd van 5 mei en 2 juni

U krijgt deze keer waar voor uw geld: 2 rabbitwedstrijden voor de prijs van 1 verslag. Dit omdat ondergetekende èn was vergeten dat hij iets moest schrijven en vervolgens met vakantie ging. Maar op de valreep dan toch nog een verslag van 5 mei en van 1 juni

De uitslagen hebt u natuurlijk allemaal gezien (zo niet dan verwijs ik u graag naar de website van onze club), dus ik zal mij nu beperken tot de randverschijnselen. Dit voor zover mijn geheugen het nog weet te reproduceren. 5 mei was een wonderschone dag: een lekker zonnetje en de baan lag er prachtig bij. Er werden mooie scores gemaakt en iedereen had het naar zijn/haar zin.

Hoe anders was het op 2 juni: de baan was kletsnat, donderdagavond was de hemel als het ware leeggelopen en de baan heeft blank gestaan. Het spelen was die dag dus wat lastiger. Er vielen ook nog wat druppels regen. Maar, de spelers lieten zich van hun beste kant zien en maakten er wat moois van. Hier en daar is zelfs een handicap verbeterd ook al was de baan non-qualifying.

Ik denk dat we terugkijken op twee mooie wedstrijden en persoonlijk kan ik niet wachten tot het 7 juli is. Rest mij nog veel dank uit te spreken voor de mentoren met hun wijze raad, hulp en meetellen!