Competitie 2017, dames donderdag 1 (2e klasse)

We zijn met een geheel nieuw team aan deze competitie begonnen.  De speelster waren:

• Syta Roukema
  • Ria de Vries
  • Willy Koopmans
  • Marga Koopmans
  • Maaike Bouwman
  • Herma de Vries
  • Richtje v.d Velde
  • Sophia Schippers.

Als extra invalster hadden we Vera Bulte nog nodig. De eerste wedstrijd ging perfect: dik gewonnen! De tweede wedstrijd was een thuis wedstrijd , dus geen punten te winnen of te verliezen. De derde wedstrijd hebben we het weer goed gedaan (gewonnen!). De vierde ging het goed mis, helaas verloren we die dus. De vijfde nipt verloren, maar het team dat boven ons stond moest tegen het sterkste team spelen. Dus aan het eind van de rit zijn we toch nog tweede geworden. Maar het belangrijkste is dat we veel plezier hebben gehad!

Dames hartelijk bedankt voor het teamwerk en Ria en Herma bedankt voor de ondersteuning en misschien tot volgend jaar!

Captain dames senioren 1 donderdag: Sophia Schippers