Donderdag 19 april, onze derde competitiedag

De eerste keer was het een regenachtige dag, de tweede keer was het droog en nu de derde keer was het een zon overgoten dag! We vertrokken om 9 uur vanaf het clubgebouw van de Heidemeer en gingen op weg naar Exloo. Daar aangekomen konden we lekker buiten op het terras genieten van een bakje koffie met een stukje krentenbrood.

We hadden als invalster Anneke vd Starre mee. Heidemeer mocht als eerste starten en er werd meegedeeld dat de start een kwartier eerder was, dus gauw naar hole 10. Deze keer speelden we tegen Sybrook uit Enschede. Ik heb genoten van de baan, het weer en het spel van mijn tegenspeelster en mijzelf. Marijke van Sybrook was beter in de approachslagen dan ik, waardoor ik de wedstrijd (helaas) heb verloren. Inmiddels even een lesje bij Tineke geboekt zodat mij dat de volgende en laatste wedstrijd niet weer overkomt, haha!

De tweede 9 holes heb ik met Sophia gespeeld tegen de 2 zussen van Sybrook. Dat was een spannende wedstrijd die wij nipt hebben verloren ondanks de mooie slagen, goede samenwerking en mooie putts! Maar wat waren we allen blij dat we binnen waren en lekker op het terras plaats konden nemen. Allen een drankje en een hapje en nakletsen over de wedstrijd.

Wij hebben die dag wel verloren van Sybrook, maar kijken terug op een geslaagde dag. Volgens onze captain komt het in de laatste wedstrijd er op aan en gaat het tussen
Exloo en ons. Dus dames: 3 mei op naar Dorhout Mees en laten zien wat we waard zijn!