Dames afsluiting winterseizoen

Dinsdag 27 maart zijn we met 21 dames afgereisd naar Appelscha waar we het winterseizoen hebben afgesloten. Onder begeleiding van een lekker voorjaarszonnetje hebben we 9 holes gelopen en vervolgens genoten van een heerlijke lunch. Er moesten natuurlijk ook wat pluimpjes uitgedeeld worden. Frédy is winnares geworden van de wintercompetitie.

Wietske en Karin kregen een pluim omdat zij zo vaak (het vaakst dus), acte de présence hadden gegeven. Marianne en Ine wonnen op Appelscha allebei een neary en Hilly won de wedstrijd met 18 stableford punten. Alle winnaressen en ook nog een paar dames die liever niet genoemd willen worden( zij kregen hun kleinood niet vanwege uitmuntende prestaties ) gingen naar huis met een prijsje in voorjaarssfeer.

Laat het voorjaar maar komen! wij zijn er klaar voor en starten volgende week weer met de 18 holes wedstrijden.

De damescommissie