Dames-Herendag 10 mei

Wat begon als een bewolkte dag eindigde in een zonovergoten golfdag. Het spelersveld was druk bezet met 36 deelnemers. Ik, Josje Aarden, mocht de wedstrijd golfen met Durk v/d Brug en medespelers Lynda Spanjer en Jos Valentijn. De wedstrijdvorm was vierbal Stableford Greensome. Dit werkte prima voor ons. Durk en ik speelden een voortreffelijke wedstrijd. We waren beide in topvorm! Volgens Lynda waren wij een goed koppel. Dit was aanleiding voor Jos om aan Lynda te vragen welk koppel zij waren?! Uiteindelijk bleken Durk en ik de winnaars van de dag te zijn! Veel dank aan de wedstrijdleiding voor een goed verzorgde golfdag. Er waren heerlijke hapjes gemaakt door de dames Anja Gerritsen, Dirkje Meijer en Herma de Vries. Daarnaast werden er mooie prijzen aangeboden door Intratuin Drachten en Wijn & Wonen Heerenveen. Tot slot dank aan Ruben voor de delicatesse door de baan (zie foto’s).

Uitslagen:
1e plaats 42 punten: Josje Aarden en Durk v/d Brug
2e plaats 41 punten (L9: 22 pnt): Dirkje Meijer en Simon Schippers
3e plaats 41 punten (L9: 20 pnt): Rinus Weima en Marten Smid
Neary dames: Lynda Spanjer
Neary heren: Simon Schippers
Leary: Suinie Kampherbeek en Cor Pot

Foto’s (mede mogelijk gemaakt door Cor Pot fotografie):