De (uitgestelde) wedstrijd voor sponsoren, commissies en vrijwilligers 9 juni 2018

Zaterdag 9 juni is de uitgestelde bestuur-, commissieleden en sponsorwedstrijd na een uitstel van een half jaar gespeeld. Ik Gerard jalving (op het laatste moment nog aangemeld na verschillende telefoontje van de een naar de ander verwezen) lukte het toch om via Hanneke mij aan te melden. Aangekomen op de baan na enig speurwerk lukte het mij een flight te vinden waar ik mee kon lopen. Rijnier, Haitske, Roel en ik (Gerard) konden om 13.15 uur vertrekken naar hole 4. Daar aangekomen (het was inmiddels 13.30 uur) konden we gelijk van start. Het team ging voortvarend van start. Prachtige lange slagen en bijna perfecte putts. Dit resulteerde uiteindelijk in 7 keer par en 2 keer een birdie. We speelden deze dag als team de spelvorm Texas Scramble. We hebben gezellig gelopen en hadden er prachtig weer bij. Na binnenkomst was het gezellig borrelen en een perfecte barbecue, mede mogelijk gemaakt door Bigmans. Toen werd door de voorzitter de uitslag bekend gemaakt en warempel: ons team werd met een score van 31 winnaar van deze golfwedstrijd. Hierbij nogmaals bedankt voor het organiseren van deze wedstrijd.