Eerste Rabbitwedstrijd van het seizoen: 07-03-2020

Zaterdag 7 maart was de eerste editie van het Windfjord Rabbit Competitie van dit jaar. Het was prachtig mooi weer en de baan lag er prima bij. En als winnaar moet ik dus een stukje schrijven wat ik met alle plezier doe!

Zoals veel leden van deze prachtige club weten, ben ik eind vorig jaar begonnen met golfen. Door veel te oefenen, word je beter zeggen ze… Wat niet altijd lukt…
Als beginnende golfer, is het altijd spannend om aan een wedstrijd mee te doen. Gelukkig waren de zenuwen er niet.

Ik zat in de eerste flight, samen met Paul Bakkes. Als mentor hadden we onze voorzitter Gerard mee. Bedankt voor de tips en meetellen van de aantal slagen voorzitter! Een goed begin, is het halve werk geloof ik. Dus op Hole 1, direct maar de driver uit de tas gepakt. Na een goede afslag, met een kleine chip op de green en met 3 puts, op naar Hole 2. Hole 2 begon erg stroef. De bal landde na een goede afslag iets te veel naar links, waardoor de Longest aan m’n neus voorbij ging… Vanaf hole 3 zat ging het pas te lopen en eindigde ik met 26 punten op de eerste plek. Super tevreden!

Tot slot wil ik graag Gerard en Maaike en de mentoren bedanken voor het organiseren van deze wedstrijden. Het allerbelangrijkste van deze wedstrijden is het plezier en de ongedwongen sfeer dat ieder op zijn/haar eigen niveau door de baan heen komt, waardoor het spelplezier omhoog gaat.

Graag tot de volgende keer!

Uitslagen:

Longest Dames: Inez