Finale Rabbitcompetitie 2018: van de sponsor

Al sinds 2007 sponsoren wij de Rabbit wedstrijden en dat doen Maaike en ik met veel plezier. De Rabbit wedstrijden zien wij als een basis voor de beginnende golfer, die langs deze weg op een prettige manier kennis maakt met regels en etiquette van de golfsport én ons als leden van de vereniging. En ook 2018 was deze competitie weer een enorm succes, met gemiddeld 25 deelnemers per wedstrijd zorgt de Rabbit competitie voor nieuwe leden van onze club.

Echter wij sponsoren deze competitie niet met z’n tweeën, want het succes is vooral ook te danken aan de bereidwilligheid van de mentoren. De mentoren doen dit vrijwillig en het is natuurlijk geweldig dat wij altijd weer een beroep op hun kunnen doen op de zaterdagmorgen. Dus mentoren, nogmaals bedankt! De finale wedstrijd van afgelopen zaterdag 3 november was weer een geweldige afsluiting van het seizoen.

Het was nog spannend omdat 3 spelers nog konden winnen, Hans de Noord, Izaak de Haan en Klaaske Zwerver. Uiteindelijk zou bovengenoemde volgorde ook de eindstand worden.

De mentoren en wij persoonlijk krijgen veel waardering van de spelers, en daarom hebben wij besloten de sponsoring in 2019 voor te zetten. En dat werd zaterdag nog eens onderstreept door de geweldige sfeer bij de prijsuitreiking en het afsluitende samenzijn wat door Roelof werd begeleid met sfeer verhogende muziek. Roelof: jij ook hartelijk bedankt!

Na de prijs uitreiking werd het seizoen afgesloten met een samenzang van iedereen onder het genot van een hapje en een drankje. De stemming steeg naar een hoogtepunt. Ruben trakteerde iedereen op een heerlijk hapje zoals u op de foto kunt zien. Ruben bedankt! Ook spreken wij als sponsor onze dank uit aan Sophia en Johanna voor hun bijdrage en ondersteuning als introductie commissie en van Sophia die altijd druk is met het vinden van de mentoren.

In maart 2019 start de volgende competitie, en hopen we het succes van voorgaande jaren voort te zetten.

Nogmaals dank aan iedereen!

Maaike en Gerard