Handicartwedstrijd: groot succes!

Afgelopen zaterdag 12 augustus is weer de jaarlijkse “Handicart” wedstrijd gespeeld. Het was nog even spannend, omdat de weer voorspellingen er aanvankelijk er niet al te best uitzagen, maar de weergoden waren ons gunstig gezind zodat de dag met prima weer verliep. Met 47 deelnemers (een absoluut record) kon de dag al niet meer stuk!

Met een prachtige opbrengst van € 540,00 en drie nieuwe donateurs ad € 100,00 met automatische afschrijving kan ik € 640,00 overmaken naar de stichting “Handicart”. Een schitterende prijzentafel ter waarde van € 400,00 werd door onze trouwe sponsoren ter beschikking gesteld:

HOOFDSPONSOR: GOLDEN TULIP HOTEL “TJAARDA” te Oranjewoud. Een waardebon voor 2 personen met een compleet 3 gangen menu inclusief drankjes. Deze prachtige prijs werd gewonnen door overall winnares Anneke van der Starre.

• Eerste prijs dames een waardebon ad € 25,00 ter beschikking gesteld door “Het Postkantoor” gewonnen door Pauline Meijerhof-Elema;
  • Eerste prijs heren een waardebon € 25,00 ter beschikking gesteld door “Het Gerecht” gewonnen door Peter Foekema;
  • 2e prijs dames een waardebon voor een gratis golfles ter beschikking gesteld door “Tineke” gewonnen door Sophia Schippers;
  • 2e prijs heren een waardebon voor een gratis golfles ter beschikking gesteld door “Tineke” gewonnen door Cor Pot;
  • 3e prijs dames een wijnpakket aangeboden door commissie damesdag gewonnen door Fredy Damm-Droog;
  • 3e prijs heren een wijnpakket aangeboden door commissie herendag gewonnen door Jannes Ennema;
  • De net niet prijs (een knuffel van Maaike en Gerard) gewonnen door Rianne van der Velde;
  • De net niet prijs heren (een knuffel van Maaike en Gerard) gewonnen door Ruben Dijkstra;
  • De longest dames een wijnpakket aangeboden door “Wijn en Spijs” gewonnen door Fredy Damm-Droog;
  • De longest heren een wijnpakket aangeboden door “Wijn en Spijs” gewonnen door Johan Dijkstra;
  • De neary dames een doos golfballen aangeboden door de commissie seniorendag gewonnen door Fredy Damm-Droog;
  • De neary heren een doos golfballen aangeboden door de commissie seniorendag gewonnen door Ruben Dijkstra;
  • De aanmoedigingsprijs:een bijzondere fles bier 11,5% met glas aangeboden door Jelle Vis gewonnen door Ko Corbijn;
  • De aanmoedigingsprijs voor dames is gewonnen door Ity Hoekstra tevens aangeboden door Jelle Vis.

De volgende deelnemers zullen Heidemeer vertegenwoordigen bij de regio finale op 21 september op golfclub Havelte.

• 1. Anneke van der Starre winnares met 45 stableford punten;
  • 2. Cor Pot (vervangt Peter Foekema i.v.m. vakantie).

Namens Jelle en ondergetekende wil ik iedereen bedanken voor hun deelname. Nogmaals onze dank aan alle sponsoren, want zonder hen kunnen wij een dergelijke wedstrijd niet organiseren. Natuurlijk onze hartelijke dank voor Herma en Maaike die ons verrasten met heerlijke hapjes op hole 6 gesponsord door de vereniging. Jelle bedankt voor je onmisbare assistentie!

Tot slot: wordt donateur van deze prachtige stichting. Kijk op de website hoe u donateur kunt worden: https://www.handicart.nl/!