Jubileum update 2

Half februari hebben we u de eerste update gestuurd omtrent het jubileum dat we met zijn allen hopen te vieren van 10 tot 16 juni. Mocht u deze nieuwsbrief gemist hebben: lees hem terug via deze link: https://www.golfclubheidemeer.nl/programma-jubileum/

Het is inmiddels half maart en we willen u graag een update geven omtrent de gang van zaken aangaande de Feestavond die gepland staat op vrijdagavond 14 juni (en niet op 15 juni, zoals per abuis vermeld werd in de nieuwsbrief!). Wat er die avond allemaal staat te gebeuren wordt gedetailleerder aangekondigd in de komende nieuwsbrieven.

De feestavond is uitsluitend bedoeld voor leden en genodigden. Omdat er inmiddels veel nieuwe gezichten zijn bijgekomen verzoeken wij u om deze avond uw NGF pas mee te nemen voor de loterij. In de loop van de feestavond worden er namelijk hiervoor loten uitgedeeld.

De trekking van de prijzen (en uiteraard is er een hoofdprijs!) vindt op zondag 17 juni ná de afsluitende jubileumwedstrijd plaats.

Hebt u dus een lot ontvangen op de feestavond, dan is het belangrijk dat u op de zondag aanwezig bent om te kijken of u in de prijzen bent gevallen! Als de prijs valt op een lot van iemand die niet aanwezig is, dan wordt er opnieuw een lot getrokken!

In het geval u het nog niet wist: ter ere van het jubileum is er een speciale polo te verkrijgen in de shop van onze pro Tineke. Er is een polo voor heren én voor dames. In het clubhuis kunt u de polo bewonderen en aldaar direct ook uw bestelling plaatsen op het bestelformulier, uiteraard in uw maat!

Met vriendelijke groet,

De jubileumcommissie