Kapucijnerwedstrijd 06-11-2019

Op deze dag hadden we de laatste wedstrijd van onze kapucijnercyclus. Er deden deze dag maar 16 man mee om de mooie prijzen, die dit jaar beschikbaar waren gesteld door onze herendag sponsor de Mercedes Benz dealer Wensink te Heerenveen.

Na koffie met appeltaart en slagroom kon om 11.00 uur de eerste flight de baan in. Hoe het de andere collegaas verging weet ik niet maar ik heb wel eens beter gespeeld, dan die dag. Ook mijn fligthgenoten kwamen niet voor de eerste plaatsen in aanmerking. Omstreeks 16.00 uur waren alle golfers weer terug in het clubhuis en konende we genieten, van een hapje en drankje.

De prijzen werden uitgereikt door Rick Peters verkoper bij onze sponsor. Hij deed dit op een voortreffelijke manier ondanks dat hij geen golfer was.

• 1e prijs Henk Meibos met 33 punten
  • 2e prijs Henk Dijk met 32 punten
  • 3e prijs Rinus Weima met 30 punten.

Wie na de vijf wedstrijden de minste punten heeft is voor dat jaar de overall winnaar. Ook deze prijzen werden door Rick Peters uitgereikt.

• 3e prijs was voor Antoon Gerritsen met 9 punten
  • 2e prijs was voor Henk Prinsen met 8 punten
  • 1e prijs was voor Cor Pot met 7 punten.
  • De 2e en 3e prijs werden ter plaatse uitgereikt.

De `1e prijs kon niet worden uitgereikt , daar we dan naar Nepal hadden moeten verhuizen waar Cor op dat moment bezig was met berg beklimmen. Deze prijs is hem de week daarop uitgereikt. Tevens werd hem toe de wissel bokaal ter hand gesteld. Nadat de wedstrijdleiding Rick hadden bedankt voor de prijsuitreikingen de konden we met z’n alle aanschuiven voor het traditionele kapucijnerdiner, wat door Ruben voortreffelijk was klaar gemaakt. We hopen dat Wensink ook volgend jaar weer onze sponsor zal willen zijn!

Een deelnemer