Laatste wedstrijd NGF competitie 18 holes Senioren 1

Het was vrijdag 11 mei dat we afreisden voor de laatste NGF wedstrijd naar Dorhout Mees in de Flevopolder. Wij stonden er goed voor met 16 punten dus nog een paar puntjes halen en wij zouden kampioen worden van deze poule.

Het was ook deze keer weer een mooie zonnige dag. Dit jaar was het weer op alle wedstrijd dagen zeer goed. Het is wel eens anders geweest in de vorige jaren. Wij werden vriendelijk ontvangen door de leiding van gastclub. Na een kop koffie en een stuk krenten brood moest er ingeslagen worden op de driving range, ook de oefengreens werden geprobeerd. De baan lag er zeer goed bij, bijna geen wind en zon, alleen wat geknal in de verte van het kleiduiven schieten.

De omstandigheden waren dusdanig voor een ieder om goed te spelen en te scoren. De wedstrijd verliep zoals verwacht, wij werden kampioen met een score van 22 punten. Dus wij gaan promoveren naar de 2de klasse volgend jaar! Na de wedstrijd kregen wij een drankje en enkele snacks aangeboden. Ook dit was prima verzorgd.

Na een uurtje op het terras gezeten te hebben zijn we afgereisd naar het restaurant, welke een 800 m verderop was, waar we met de andere clubs (Holth. Zeew. Hav. en DorHm.) hebben gegeten. Ook dat was prima. Hier was de prijsuitreiking, en ontvingen allen een fles wijn. Alle spelers die mee geholpen hebben aan dit resultaat, bedankt.

Jisk Kronemeijer