MATCHIS wedstrijd 18 mei 2019

Voor de 5e keer werd de gezelligheidswedstrijd MATCHIS gehouden. Heel gezellig inderdaad, maar het 1e doel was zoveel mogelijk geld ophalen voor MATCHIS, het Nederlands Centrum voor Stamceldonoren. Frédy had haar handen er weer vol aan. Cees van Empel had haar geholpen met het vinden van sponsoren. Alle sponsoren heel hartelijk dank. En de dames, Anja, Tine, Hil en Haitske hadden zich uitgeleefd met het maken van allemaal heel smakelijke tussendoortjes. Daarnaast ook Ruben hartelijk bedankt voor de horeca ondersteuning!

De wedstrijdvorm was Texas scramble, 18 holes shotgun . Je kon (en kan nog steeds) gewoon sponsoren door geld te doneren, maar het was ook mogelijke om ‘stamcellen’ te kopen die je voor mulligans kon inzetten en waarvan de opbrengst uiteraard ook naar het goede doel ging. Het was een prachtige dag vol gezelligheid. Bij doorkomst bij het clubhuis had Fransje een putt-wedstrijd uitgezet voor een teamprijs met hele vreemde golfballen.

Uitslag:

Neary hole 5: Wietske
Neary hole 7: Anneke
Sneary: Ruben
Putt-wedstrijd: Jelle, Jelly, Hans en Cornelie

3e prijs: Peter en Rianne
2e prijs: Ruben en René
1e prijs: Kees en Caroline

MAAR het belangrijkste van de dag. Opbrengst MATCHIS: € 3.844,00. Fantastisch!!

Nogmaals iedereen hartelijk bedankt voor wie deze dag mogelijk heeft gemaakt.

Caroline en Kees