Nieuwe handicart consul Golfclub Heidemeer

Per 1 juni 2019 heeft Gerard Kampert het handicart consulschap op Heidemeer overgedragen aan mij (Jelle Vis). Gerard heeft deze taak zes jaar met hart en ziel vervult. Dankzij de inzet van Gerard rijden er nu twee handicarts op Heidemeer. Al die zes jaren heb ik met veel plezier samen met Gerard de jaarlijkse Handicart golfwedstrijd mogen organiseren en kan ik terugkijken op zes jaar fijne samenwerking met Gerard. Ook dit jaar zullen we weer samen de handicart wedstrijd op zaterdag 10 augustus verzorgen. Gerard bedankt voor je inzet!

Aan mij nu de taak om het aantal handicarts voor onze club te behouden en nog beter, uit te breiden. Dit laatste is zeker nodig. We zien niet alleen het aantal vaste gebruikers (pashouders) van een handicart stijgen, maar ook worden er de laatste tijd steeds meer tijdelijke passen aangevraagd. Golfers die door een blessure of een operatie tijdelijk aangewezen zijn op een handicart om te kunnen golfen. Om aan deze behoefte te kunnen voldoen, zal mijn streven zijn, dat er op Heidemeer voldoende handicarts beschikbaar zijn.

“Keep Golfers Rolling!!”

Dit kan ik niet alleen. Hiervoor heb ik hulp nodig van alle leden van Heidemeer, door donateur te worden van deze unieke Stichting Vrienden van Handicart. Nergens in de wereld bestaat zo’n systeem als dat van de Stichting Handicart in Nederland. Een systeem waardoor minder valide golfers tegen een geringe vergoeding (die ver beneden de kostprijs ligt!) kunnen blijven golfen.

Leden die nog geen donateur zijn,verzoek ik om alsnog donateur te worden van de Stichting Vrienden van Handicart. Dit kan middels de folders die hiervoor in het clubhuis liggen. Naast de gelden van de donateurs proberen we ook geld in te zamelen met het organiseren van de jaarlijkse Handicart golfwedstrijd.

Zoals aangegeven wordt deze wedstrijd dit jaar op zaterdag 10 augustus georganiseerd. Ook dit jaar zullen er weer mooie prijzen te winnen zijn. Alleen een donateur kan de hoofdprijs winnen. De inschrijving voor deze wedstrijd is inmiddels geopend. De beste speler en speelster kan – mits men donateur is – meedoen aan de regionale wedstrijd die in september in Havelte wordt georganiseerd. De prijswinnaars van die wedstrijd mogen deelnemen aan de landelijke finale in oktober.

Schrijf u in voor deze gezellige wedstrijd en wordt donateur van de Stichting Vrienden van Handicart. Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met: Jelle Vis per email: jelle.vis@home.nl