Programma jubileum!

U hebt het waarschijnlijk al via diverse wegen vernomen dat ‘we’ dit jaar 25 jaar bestaan. We willen dit natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan! In de week van 10 juni tot en met 16 juni hopen we samen met u het lustrum vieren. omcirkel deze week dan alvast ook in uw agenda! De jubileumcommissie verzoekt u vriendelijk doch dringend om eventuele activiteiten te verzetten of desnoods gewoon maar te annuleren, want het wordt een feestweek om nooit te vergeten!

Een goed feestje verdient natuurlijk een goede voorbereiding. Daarom is er een jubileumcommissie in het leven geroepen. Deze commissie bestaat uit Peter Aarden, Jos Aarden, Maaike Bouwman en Gerard Kampert.

U bent natuurlijk als lid ook reuze nieuwsgierig naar wat er in deze feestweek allemaal georganiseerd zal gaan worden. Hieronder vindt u het voorlopige programma voor deze week. U ziet: veel gangbare wedstrijden die normaliter ook plaatsvinden. Echter zullen deze wedstrijden in deze jubileumweek extra omlijst worden. Hierover vertellen we u graag later meer!

Dag Wedstrijd Aanvang
Dinsdag 11 juni Jubileumwedstrijd Damesdag 10.00 uur
Woensdag 12 juni Jubileumwedstrijd Herendag
Jubileumwedstrijd Jeugd
10.00 uur
15.00 uur
Donderdag 13 juni Jubileumwedstrijd Senioren
Jubileumwedstrijd Rabo
9.30 uur
17.00 uur
Vrijdag 14 juni Jubileumwedstrijd sponsoren en bestuur 12.30 uur
Vrijdagavond 14 juni Feestavond! 20.00 uur
Zaterdag 15 juni Jubileumwedstrijd met BBQ 12.30 uur
Zondag 16 juni Wedstrijd ter afsluiting met uitslag van de Loterij! 13.00 uur

Opmerking: de wedstrijdcommissie behoudt zich het recht voor om inschrijvingen over de diverse wedstrijden te verdelen mocht dit noodzakelijk blijken bij overinschrijving. U zult hierover dan tijdig geinformeerd worden!

Ter ere van het jubileum is er een speciale polo te verkrijgen in de shop van onze pro Tineke. Er is een polo voor heren én voor dames. In het clubhuis kunt u de polo bewonderen en aldaar direct ook uw bestelling plaatsen op het bestelformulier, uiteraard in uw maat!

Tot slot willen we u natuurlijk vragen om de nieuwsbrief in de gaten te houden. Mettertijd zullen wij via dit medium u regelmatig van updates voorzien!

De jubileumcommissie