Pubquiz-wedstrijd prooi voor vader en zoon!

Beste golfvrienden,

Vandaag hebben we opnieuw een mooie en leerzame dag beleefd. Er werden 9 holes gespeeld en daarna een pubquiz bij Ruben met een heerlijk buffet en geweldige muziek.
Ruben, bedankt voor de fantastische catering! Gerard was quizmaster en deed dit met verve. De vragen waren eigenlijk voor de gemiddelde Fries te gemakkelijk, vandaar dat Team 2 deze quiz ook met gemak won.(😎)Bijna gooide Aad nog roet in het eten door de tafelnummers te veranderen, waardoor Team 1 er bijna (onterecht)met de prijzen vandoor ging. Sebastiaan ging onder leiding van Rijnier de baan in, Marc met Koos Woudstra.

Heren, bedank voor de golfles! Wij hopen dat we over 4 jaar op hetzelfde niveau zitten als jullie nu. Sebastiaan waarschijnlijk iets eerder! Wij zijn net lid geworden van jullie prachtige club en beleven daar vanaf dag 1 zeer veel plezier aan. Iedereen hartelijk dank daarvoor.

Wij wensen jullie allemaal alvast hele fijne feestdagen toe en een gelukkig, maar bovenal gezond 2019.

Marc en Sebastiaan Breitsma