Rabbitwedstrijd 1 juli 2022

Ik ben nog aan het nagenieten van mijn 1e plek in de Rabbit wedstrijd van afgelopen zaterdag. Het lukte mij maar niet mijn handicap omlaag te krijgen.

Afgelopen jaar bleef ik maar hangen op handicap 55 ondanks het feit dat ik gemiddeld 2/3 keer in de week op de baan te vinden was. Mede door mijn golfmaatjes Jan en Fokke heb ik doorgezet en werd het golfen steeds leuker, maar die handicap van 55 bleef wel knagen. En dan komt er een moment (zoals afgelopen zaterdag), dat alles klopt en dan eindig je met een score van 27 punten en zakt je handicap opeens naar 43.1!

Trots op mezelf maar ook op mijn medefinalisten Koosje (2e) en Ane (3e). Winnaar van de Longest waren Erik en Koosje Winnaar van de Neary was Mark.

Doretia Schot