Rabbitwedstrijd 2 maart 2019: Baas boven baas!

De eerste editie van het Windfjord Rabbit toernooi ging van start op zaterdag 2 maart 2019. Ik zat in de laatste flight, samen met drie dames. De eerste hole was even wennen en daarom ging de eerste bal met de driver twintig meter naar links in plaats van honderdvijftig meter vooruit. Hierna liepen wij door naar de volgende holes. Eenmaal warm van hole 1 gingen deze volgende holes allemaal steeds beter.

Hole 9 speelde ik uit met twee slagen met de Pitching Wedge en twee putts en vervolgens gingen wij terug naar het clubhuis om de punten te tellen: 32! Ik mocht mijzelf winnaar van de dag noemen én ’the longest’ op mijn naam schrijven. Het was thuis wel even een verdrietige boel, want pa werd tweede. Kan gebeuren jonge ;-). Het allerbelangrijkste van deze leuke zaterdag was het plezier dat wij in de flight hebben gehad op de baan! Ik vond het erg gezellig en daarom dank ik iedereen voor de leuke wedstrijd.

Daarnaast dank ik Gerard en Maaike voor de geweldige organisatie van de wedstrijd en ook dank ik Ruben voor de goede catering! De bitterballen, frikandelletjes en bamihapjes waren op exact de juiste temperatuur klaargemaakt en vielen er goed in na zo’n overwinning!