Rabbitwedstrijd 4 juni 2022

Op een mooie zaterdagochtend, 4 juni 2022 voor het eerst meegedaan de Windfjord Rabbit wedstrijd op Heidemeer en verrassend genoeg ook nog gewonnen met 26 punten! Het was een close-call met Ane de Boer die ook
26 punten haalde maar ik bleek net een puntje meer op de eerste 6. Het was een mooie ronde met geweldig weer en onder leiding van een uitstekende mentor dus een prima ronde gelopen. Voor de nieuwe leden een absolute aanrader om in te schrijven want lopen met een mentor daar steek je veel van op. Wat een gezellige en gemoedelijke sfeer. Dit smaakt naar meer!

Vorige jaar proeflid geworden op Heidemeer nadat ik het golfen weer had opgepakt. Ruim 15 jaar geleden GVB-gehaald na een mooie week in Frankrijk “GVB-in-een-week”. Vandaag de dag kan ik gelukkig meer tijd maken om vaker op de baan te lopen. Vaak vroeg in de ochtend zodat ik na een rondje Heidemeer fris naar de zaak ga in Sneek.

Dank voor deze mooie ochtend en zal me nu vaker gaan inschrijven voor een wedstrijd!

Tot zien op de baan,

Hartelijke groet,