Rabbitwedstrijd 4 mei 2019, 1-2-3 Mildam!

De weersvoorspellingen waren slecht voor deze dag, en de temperatuur aan de lage kant. Toch was de opkomst weer super, met 18 golfers. Vanaf 9:30 vertrok de 1e flight en de 7e vertrok om 10:30. Over het algemeen viel het weer erg mee, zo nu en dan een spat regen.

In het najaar van 2016 ben ik begonnen met golfles bij Tineke. In die periode zijn nog een aantal golfers gestart, die nog steeds meedoen met de Rabbitwedstrijd. De handicap verlaging gaat mondjes maat naar beneden. Zodat we in ieder geval elke maand nog met de Rabbit wedstrijd mee mogen doen. Het is elke keer super gezellig en de mentoren geven tips over de regels, zodat dit ook handig is voor andere wedstrijden. Inmiddels doe ik dinsdags mee met de 18 holes damescompetitie.

De longest bij de dames is gewonnen door Marjo en bij de heren door Jochem. Gonny had de neary. De 3 dames uit Mildam, Anneke, Inez en Madeleine hebben de 1, 2 en 3e prijs gewonnen.
Namens alle spelers bedank ik de sponsor Windfjord, Gerard en Maaike, voor het maandelijks organiseren van de Rabbitwedstrijden. En de mentoren voor de adviezen en gezelligheid.

Anneke de Jong