Rabbitwedstrijd 7 april 2018

Afgelopen zaterdag werd alweer de tweede Rabbit wedstrijd van dit jaar gehouden. De weersverwachting was zeer gunstig en iedereen was natuurlijk mede daardoor gemotiveerd om het voorjaar goed te beginnen. Om 09.30 werd er gestart met 8 teams van 3 personen.

Zelf was ik ingedeeld bij Akkie en Madeleine met als mentor (naam mentor) Dirk van der Brug. Vanaf de eerste slag liep het soepel en waarachtig scoorde ik regelmatig punten. Onze kundige mentor gaf ons goede aanwijzingen en het spel van ons werd steeds beter. Fantastische missers werden afgewisseld met prachtige slagen.

Onderweg kwamen we nog bijzonderheden tegen, zoals een meetpunt voor de langste afslag, de nearest en diverse brandweersirenes. Alle onderdelen zijn door verschillende spelers gewonnen, waaruit wel blijkt hoe gewaagd iedereen aan elkaar is.

De prijzen zijn als volgt verdeeld:

Longest dames Janneke Brouwer, bij de heren Jogchem Smeding. Tevens wel even opgemerkt dat Janneke verder heeft geslagen dan alle heren! (Ook hier heeft de emancipatie toegeslagen). Bij de neary scoorde Eddie Mentel het beste. Als 3e is Staaf Staverman geëindigd, 2e Hans de Noord en zelf was ik nummer 1 (Herman Horstkamp).

Wanneer je een beginnend of meer ervaren golfer bent, nodigen wij je graag uit om eens mee te spelen. De gezelligheid en het verbeteren van je spel staan hoog in het vaandel.

Tot de volgende rabbit (5 mei 2018)!