Rabbitwedstrijd 7 september 2019

Als winnaar van een rabbit wedstrijd moet je een stukje schrijven. Dit keer ben ik de klos!

Vorig jaar maakte ik via ‘Pakket Tineke’ kennis met de golfsport en golfclub Heidemeer. Met veel plezier heb ik ook ingezien dat iedere keer weer dat zelfde rondje lopen toch best verslavend kan zijn. Iedere keer weer beter en constanter proberen te spelen en je handicap te verminderen, als een rang in het leger maar dan dus naar beneden.

Bij golf is het uiteraard belangrijk om ontspannend te zijn. Die ontspanning begint bij mij meestal bij hole 3, zodra ik de prachtige natuur van Heerenveen-Zuid ben binnen gelopen.

Tijdens deze wedstrijd verliep dat anders. Hole 1 met 2 slagen op de green, dan ben je weer blij om met een vol terras achter je een goede eerste bal te slaan. Op hole 2 de longest, maar dan 2 meter buiten de fairway. De driver moet ik nog beter onder controle krijgen. Hole 3 geen punten door stomme fouten en die vervelende sloot aan de rechterkant. Vanaf hole 4 zat de gang erin eindigde ik uiteindelijk met een niet onaardig totaal van 20 punten.

Het is altijd weer erg fijn om mee te doen. Door de ongedwongen sfeer, het warme welkom door Maaike en Gerard en de gastvrijheid van Ruben. Op naar de volgende!

Uitslagen:

Longest dames Trineke