Rabobank zomeravondwedstrijd 12-05-2022

Rond een uur of 4 ging ik naar de golfbaan, tas uit de auto en naar de oefenhole naast de parkeerplaats, hier heb ik even wat ballen gechipt en in de zandbak gespeeld, meteen erna nog snel naar de driving range en de wedstrijd ging van start.

Frans en Geert waren mijn flightgenoten in dit rondje, Frans golft nog niet super lang desondanks heeft hij een aantal mooie slagen gemaakt en was een gezellige speler, Geert ken ik al iets langer en was net als ik onderdeel van het competitieteam heren 4.

Hole 1 en 2 waren een mooi begin van de ronde, toen kwam de derde hole. De concentratie was ver te zoeken, bal in het bos, bal te ver en wederom in het bos, chip getopt, dus de eerste en gelukkig laatste streep mocht ik noteren. Op hole zes had ik een prachtige afslag in de rechterhoek net naast de fairway in het iets hogere gras, de tweede slag komt een meter achter de green waarna ik de bal met een chip in de hole krijg, birdie!

Hole zeven en acht gingen gesmeerd, maar hole 9 was een mooie afsluiter voor ons drieën, Frans heeft zijn eerste birdie gemaakt, Geert maakte er een mooie par van en ik maak de ronde af met een tweede birdie!

Na een heerlijk broodje hamburger met alles erop en eraan gratis aangeboden door golfbar Mulligan kwam de prijsuitreiking met een aantal birdies en goede scores.
Ik wist dat ik goed gescoord had, maar ik werd maar niet naar voren geroepen. Toch een beetje verbaasd (omdat er regelmatig hoge scores binnen komen) wordt mijn naam opgenoemd bij de eerste prijs, met 26 super trots behaalde punten heb ik een prachtige prijs uitgereikt gekregen door Richard namens de Rabobank, een ballonvaart voor 2 personen!

Ik bedank iedereen voor de gezelligheid en weer een geweldige Rabo wedstrijd. De golfweek vind ik een mooi initiatief van de club voor de golfers en daarom bedankt voor de maaltijd van golfbar Mulligan, het gratis inschrijfgeld en de goed geregelde wedstrijd van de weco en de ontzettend leuke en unieke prijs van de Rabobank.

Jeroen Smid