Afsluiting seizoen senioren 04-10-2018

Vanaf 10 uur was de ontvangst met koffie, thee of wat dan ook en natuurlijk appelgebak! Om 10.30 uur kregen wij uitleg shotgun en de bijbehorende regels. het was even nadenken, maar uiteindelijk was het voor iedereen duidelijk. ik (Gerard) werd ingedeeld met Hilly Faber en Leo Schepens. Om 10.45 uur gingen we op weg naar hole 8.

Hoewel wij wat score betreft nou niet echt in de top eindigden was het heel gezellig en bovendien best lekker weer. Terug in het clubhuis stond er tegen inlevering van een bon een drankje met een schaal bittergarnituur (met dank aan Mulligan!) voor elke flight.

Om 17.00 uur werden wij verwacht bij Tjaarda Oranjewoud (onze sponsor voor deze wedstrijd). Na de borrel gingen we aan tafel. na een inleidend woord door Elzo werden de jaarprijzen uitgereikt. Wat mij betreft: ik mocht de prijs in ontvangst nemen als trouwste deelnemer aan de senioren wedstrijd (41 keer).

Bij deze allen bedankt voor de geslaagde dag!

Gerard Jalving