Slagerij Bigmans wedstrijd 30-06-2018

het is al wel even geleden maar hier toch een verslagje van de heerlijke middag die we hebben gehad met de wedstrijd die gesponsord werd door slagerij Bigmans. Er werd gespeeld in een Texas scramble vorm waardoor het spel vrij snel kon gaan. Het was een shotgun start zodat iedereen bijna gelijk binnen was. Ik liep met Caroline, Harrie en Ben-Jan. Het was heel gezellig! Caroline de bal heel ver slaan en de mannen ook. Ik af en toe ook, heb een paar holes de laatste putt kunnen maken. Heb veel geleerd die dag, geweldig om te zien hoe die anderen de bal zo mooi kunnen slaan.

Onderweg werden er allerlei lekkere dingen aangeboden. Water was ook heel belangrijk want toen begon het warme weer. Eenmaal binnen moest er nog een spelletje gespeeld worden. In het veld stond een doos met daarin een klein BBQ-ei. wie het dichtste bij kwam met een slag kon hem winnen. Laat dat nu Rianne zijn. Een week eerder had ze gezegd: ‘die ga ik winnen!’. Het bleken profetische woorden!

Daarna werden de prijzen uitgereikt. En laat ik nu in flight zitten die heeft gewonnen. We ontvingen een prachtige doos met verschillende heerlijk soorten vlees en een tegoed bon. Foto’s gemaakt natuurlijk en toen van een geweldige bbq genoten ook aangeboden door de slagerij Bigmans.

Bedankt voor het organiseren van zo een geweldig middag. We kijken eensgezind uit naar volgend jaar.

Anneke van der Starre