Verslag Rabbitwedstrijd 6 juli 2019

Het was weer een mooie dag om te golfen, al hebben we wel een paar druppeltjes regen gehad. Misschien huilde de hemel een beetje omdat de sponsor (Maaike en Gerard) niet aanwezig waren vanwege vakantie. Maar de dames van de commissie hebben zich kranig geweerd!

Ik mocht in de eerste flight starten, samen met Paul en Gerlinde met onze zeer gedreven, streng maar uiterst rechtvaardige mentor Hanneke. We gingen lekker op tijd de baan op en dankzij de aanwijzingen van Hanneke (hier afslaan, trolly netjes wegzetten) hielde we de vaart erin. Het ging zelfs zo goed dat we, eenmaal in het clubhuis, meer dan een half uur moesten wachten tot flight 2 was gearriveerd. Gelukkig was er vertier genoeg: er was die middag een Lions wedstrijd en er waren BF-ers (Bekende Friezen) te bewonderen zoals Jan Ykema en Foppe de Haan.
Bij het fotomoment bleek de Windfjord vlag gestreken te zijn door de Lions… Maar de foto’s zijn toch gelukt!

Tot slot de uitslag: De longest dames is gemaakt door Madeleine Zwiers, de longest heren bleek ik geslagen te hebben. De nearest was voor ik meen Geke, maar ik kan haar naam niet terugvinden in de startlijst, sorry! 3e werd Paul Bakkes met 21 punten, 2e Tine Hollander met 25 punten en ondergetekende had 26 punten.

Het was weer een mooie wedstrijd. Dank voor de sponsor, de commissie en natuurlijk de onvolprezen mentoren. Tot de volgende keer!

Hans de Noord