Vlaggetjeswedstrijd Koningsdag 2022

Na 2 jaar was er eindelijk weer een vlaggetjes wedstrijd. Begin april kon er ingeschreven worden en de organisatie hoefde niet lang te wachten want de wedstrijd was snel overschreven. Om 12:00 uur ging ik met mijn flight genoten, Marga, Peter en Sint van start.

Het was een hele gezellige flight en wij waren goed aan elkaar gewaagd. Dan ga je met elkaar richting de 18e hole en dan beginnen de slagen aardig op te raken. Ikzelf had bij de start van de 19e hole nog 8 slagen over. En begon bij de 20e hole met 4 slagen. Gelukkig ging mijn bal weer keurig over de sloot maar helaas kwam mijn bal wat teveel naar rechts, wat natuurlijk erg vervelend is. Na nog een aantal slagen ben ik halverwege hole 2 geëindigd. Ik had totaal geen idee wat mijn kansen waren en dat het daarna zo spannend zou worden. Hil is 2e geworden en Fredy 3e.

Ik wil mijn flichtgenoten bedanken voor de gezelligheid en een speciale dank aan sponsoren kapsalon Jalving en woninginrichting van der Meer voor hun prachtige prijzen en na afloop voor de gezellige barbeque, het was een geslaagde dag en alles was weer super goed geregeld!

Anneke van der Veen