VLM Open 2018

Op zaterdag 21 september werd de VLM wedstrijd gehouden. Een gesponsorde wedstrijd van wat wij dachten van Andor en Ruben, maar al snel bleken er heel veel sponsors een feest van deze dag te maken. Er werd een shotgun gespeeld met Texelse scramble. Dit betekende met een tweebal 2x met de beste bal beiden slaan en vervolgens om en om totdat de bal in de hol zat, of totdat de slagen op waren.

Ik speelde samen met Henk Meibos, heel gezellig. In onze flight zaten Vera Bulte en Jannes Ennema. Ook heel gezellig. Door de baan kwamen wij allerlei lekkernijen tegen; op hole 3 werden we verwend met broodjes hamburger en drank voor de liefhebbers. Op hole 6 stond Catharina ons op te wachten met lekkere drankjes en bij doorkomst mochten wij genieten van een heerlijk kopje koffie of thee. Voor wie wat langer moest wachten, stond een groot opblaasbaar speel- springparadijs klaar :)!

Het was allemaal verwennerij, met fantastische prijzen!

Aanmoedigingsprijs: Wietske Meibos en Margriet van Duuren
Longest heren: Kees Vink
Longest dames: Fredy Damm
Neary hole 5: Wietske Meibos
Neary hole 7: Arjan Veenstra

7e plaats: Lynda Spanjer en Frank Wedema 39 pnt
6e plaats: Elly van Vessem en Henk Vis 39 pnt
5e plaats: Maaike Bouwman en Johan Dijkstra 39 pnt
4e plaats: Edith ten Cate en Aad van Arkel 40 pnt
3e plaats: Henk Dijk en Peter Stolpe 40 pnt
2e plaats: Rosemarie Schild en Rijnier Nanninga 40 pnt
1e plaats: Henk Meibos en Caroline Vink 42 pnt

Ter afsluiting volgde nog een geweldige BBQ. Het weer zat deze dag erg mee. Terwijl de rest van Nederland onder een zwaar regenfront lag, hebben wij kunnen genieten van een heerlijke droge dag.

Nogmaals dank aan allen (waaronder een groot aantal sponsoren!) die deze super dag mogelijk hebben gemaakt.

Caroline Vink

De foto’s die gemaakt zijn op deze dag zijn te bewonderen via deze link, mede mogelijk gemaakt door Cor Pot Fotografie!