Wensink Mercedes Benz Herendag 2 oktober 2019

En toen werd het herfst. Terug van de laatste vakanties, camper schoon gepoetst en opgeslagen.Tijd om weer te golfen en zo dachten meer er over. Al vroeg waren de eerste spelers in het clubhuis waar we werden verrast met koffie en appelgebak ( met slagroom ). Rond 11 uur was er een mooi deelnemersveld van 20 spelers aanwezig. Met golfkar, zonder of met accu, en buggy vertrokken we voor het wekelijkse wedstrijd, dit jaar gesponsord door Wensink Mercedes Benz dealer uit Heerenveen. De organisatie was in handen van Jannes Ennema en Simon Schippers.

Het zonnetje scheen en de lucht was blauw. De baan was wel wat nat door de vele regenval van de vorige dagen. Jammer dat het gemaaide gras nog op de fairways lag. De tweede ronde betrok
de lucht en leek het te gaan regenen, maar dat viel reuze mee. Mijn ronde begon met een birdie en een par, wat het nodige commentaar opleverde van flightgenoot en marker Willem de Haan. Zonder lange wachttijden door de baan konden we het clubhuis bereiken, net voor er een paar stevige regenbuien losbraken.

Aldaar aangekomen werden we verrast met een royale borrelhap. Tijdens de prijsuitreiking bleek dat de scores over het algemeen tegenvielen. De eindstand:

• Harrie Agricola 36 punten;
  • Cor Pot 33 punten;
  • Antoon Gerritsen 31 punten;

Na een gezellige nazit ging een ieder tevreden naar huis, met nogmaals dank aan onze sponsor!